چطور میتوانم به سایت دیجی فر اعتماد کنم؟

دیجی فر داری “نماد اعتماد ملی” است. برای دیدن این نشان و پیگیری آن به قسمت پائین صفحه اول سایت مراجعه کنید.

سایت هایی که دارای “نماد اعتماد ملی” از سایت “اینماد” هستند مستقیما تحت نظر وزارت صنعت و معدن می باشند.

دیجی فر ثبت ملی شده است و دارای نشان لوگوی طلایی از سازمان ساماندهی می باشد و هویت فروشندگی این سایت تایید شده است

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با دیجی‌فر، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

چطور در دیجی فر سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد پروفایل خود شوید.
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق ایمیل و یا چت آنلاین درخواست خود را اعلام نمایید،
تا مراحل کار با شما هماهنگ گردد.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

فعلا فقط در شهرهای فریدونکنار- محمودآباد- بابلسر و بابل، امکان پرداخت در محل وجود دارد، بطور کلی و در حال حاضر در روش حمل و نقل از طریق پیک موتوری این امکان پرداخت سفارش، در محل وجود دارد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیجی‌فر بوده است و دیجی‌فر در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد.
لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت دیجی فر شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه “حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
میتوانید با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.
(در صورت ثبت نام با شماره موبایل، کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .)
بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.
سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

چطور در دیجی فر سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد پروفایل خود شوید.
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟

کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

برای خرید از دیجی‌فر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟!

در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

آیا کالاهایی که در سایت دیجی فر بفروش می رسد اصل هستند؟

بله ، کالاهایی که در دیجی فر بفروش میرسد، دارای اصالت است .

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که موجود هستند ، امکان ثبت دارند.

روش پرداخت کالاهای سنگین چگونه است؟

ارسال این نوع کالاها،مشمول هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.
 لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://itemtracking.post.ir
شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح فروش ویژه مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد.
لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

چطور میتوانم خبرنامه های دریافتی را لغو کنم ؟

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.

در صورتی که بخواهم کد ملی خود را اصلاح کنم یا تغییر دهم ، چطور باید اقدام کنم؟

برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به iNFo@DiGiFeR.iR ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

دیجی فر در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید !

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌فر از طریق صفحه تماس با ما یا تلفنی یا چت آنلاین به ما اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌فر بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که جعبه آن باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.

استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟

شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.
در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.

کد تخفیف برای کالاهای فروش ویژه و کارت های هدیه دیجی فر که در سایت دیجی فر به بفروش میرسد ، در  قابل استفاده نیست.

شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.
در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.
کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز و کارت های هدیه دیجی فر که در سایت دیجی فر به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست.
پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.
در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.
در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
بازگشت به بالا